کنتیننتال برای سومین سال برنده جایزه «فروشنده سال» شد




کنتیننتال برای سومین سال برنده جایزه «فروشنده سال» شد.

میتسوبیشی Logisnext Americas (MLA) برای سومین سال متوالی کنتیننتال را به عنوان برنده جایزه معتبر «فروشنده سال» معرفی کرد. این جایزه "تعهد برجسته و پشتیبانی عملیاتی" از کنتیننتال برای برنامه های اصلی تجهیزات و پس از فروش MLA، Rapidparts، در بخش حمل و نقل مواد قدردانی می کند و به رسمیت می شناسد. MLA یکی از تولید کنندگان و تامین کنندگان پیشرو در حمل و نقل مواد و اتوماسیون در جهان است. ماموریت آن بهینه سازی فرآیندهای جابجایی مواد مشتریان و ابداع مجدد روش جابجایی و حمل کالا است.

با برنده شدن این جایزه، کمپانی کنتیننتال موقعیت خود را به عنوان یک شریک صنعتی متمرکز بر رضایت مشتری در ایالات متحده و مکزیک تقویت کرده است .

رئیس بخش تجارت محصولات کنتیننتال گفت: «از سال 2009، کنتیننتال بر اساس تعهد مشترک ما به ارائه بهترین محصولات در کلاس با قیمت های رقابتی به مشتریان، یک رابطه عالی با Rapidparts (شرکت انبارداری که قطعات لیفتراک و خدمات جابجایی ارائه می دهد) در ایالات متحده ایجاد کرده است و برنده شدن این جایزه برای سومین بار متوالی نشان دهنده پیشرفت ما است.»

کنتیننتال، تنها تولید کننده لاستیک برنده جایزه فروشنده سال

کنتیننتال یکی از معدود تامین کنندگانی است که سه بار برنده این جایزه شده است و تنها سازنده لاستیک است که امسال این افتخار را دریافت کرده است. جان لامانکوزا، مدیر برنامه‌میتسوبیشی Logisnext Americas، اظهار داشت: «خوشحالیم که اعلام کنیم لاستیک کنتیننتال به دلیل عملکرد فوق‌العاده و تعهد به کیفیت و برتری، فروشنده سال شده است. این جایزه معتبر بازتابی از تعهد تزلزل ناپذیر کنتیننتال به بهبود مستمر است. رویکرد فعالانه آن برای درک نیازهای مشتری و انطباق با تقاضاهای در حال تغییر بازار، آن را قادر ساخته است که از رقبا جلوتر بماند. از طریق همکاری استثنایی خود، به طور مداوم ارزش ارائه کرده و از انتظارات ما فراتر رفته است."



منبع: https://www.continental.com/


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0